Termékkör | Jótállás időtartama | Szervizpartner | Szerviz elérhetősége |
Elektronikai termékek 10-100e Ft között | 1 év | Deermashop.hu | info@deermashop.hu |
Elektronikai termékek 100-250e Ft között | 2 év | Deermashop.hu | info@deermashop.hu |
Techsend elektromos rollerek | 2-3 év | Deermashop.hu | info@deermashop.hu |
ArenaRacer termékek | 5 év | ArenaRacer | info@deermashop.hu |
Dreame termékek | 1-3 év | Dreame | info@deermashop.hu |
A Deermashop-on árusított elektronikai termékekre értékhatártól függően 1-5 év gyári garanciát vállalunk!*
A jótállás időtartama:
a) 10 000 forintot elérő, de 100 000 forintot meg nem haladó eladási ár esetén 1 év,
b) 100 000 forintot meghaladó, de 250 000 forintot meg nem haladó eladási ár esetén 2 év,
c) 250 000 forint eladási ár felett 3 év.
A jótállás nem vonatkozik a fogyó-kopó alkatrészek (pl. világítótestek, akkumulátor kapacitás, gumiabroncsok, védő-, takaróanyagok) rendes elhasználódására, mindez azonban nem érinti a fogyó-kopó alkatrészeknek a polgári jog fogalomhasználata szerinti „hibás” volta esetén fennálló jótállási kötelezettséget.
Ha a Deermashop-on vásárolt terméked meghibásodik, a hiba a jótállási feltételeknek megfelel, és az a jótállási időtartamon belül történik, vedd fel a kapcsolatot info@deermashop e-mail címena szervizelési eljárás megkezdéséhez, és töltsd ki a szervizbejelentő űrlapot!
SZERVIZBEJELENTŐ LAP LETÖLTÉSE
1.Amennyiben a beküldött termék a gyártói leírásnak megfelelően működik/a hiba nem garanciális eredetű, szervizünk a lefolytatott vizsgálatért 10000ft/ munkadíjat számít fel, a terméket a vizsgálati díj megtérítése után tudjuk átadni a beküldő részére a díj kiegyenlítése készpénz/bankkártya/átutalás fizetési módokkal lehetséges.
2.A beküldött cikkeket minden esetben meg kell tisztítani a futárszolgálat részére való átadást megelőzően. A koszos, szennyezett készülékeket szervizünk kizárólag a megtisztítás után tudja megvizsgálni/megjavítani, a tisztítás díja 1500ft melyet a termék átvételekor tudnak megfizetni készpénz/bankkártya/átutalás fizetési módokkal.
3.A beküldött csomagban a számlát és a szervizbejelentő lapot el kell helyezni, amennyiben a terméket személyesen juttatja el hozzánk, a dokumentumok kitöltésére a helyszínen is biztosítunk lehetőséget.
4.Amennyiben a beküldött termék a gyártói leírásnak megfelelően működik/a hiba nem garanciális eredetű a visszaszállítás költsége (mindkét irányban) a beküldőt terheli.
A jótállási feltételekről részletesen az ÁSZF-ben olvashatsz.
Jótállás kizárása
A jótállás érvényét veszti:
-
ha a meghibásodás rendeltetésellenes használatból, átalakítás, szakszerűtlen kezelés (pl. nem megfelelő szoftverfrissítés), helytelen tárolás, törés, elemi kár, vagy egyéb a terméktől független ok miatt következik be.
-
A használati utasításban foglaltak be nem tartásából, vagy attól eltérő használatból származó meghibásodás esetén.
-
A termékeink használati utasításában nem szereplő szolgáltatás, technikai paraméterek között fel nem sorolt paraméter hiánya, meg nem említett feladatra való alkalmatlansága, illetve az ezzel kapcsolatos vevői elégedetlenség nem tartozik a jótállási kötelezettségek körébe.
-
A vásárlást igazoló eredeti számla elvesztése esetén. (A gyűrött, szakadt, foltos számlákat igény esetén cseréljük.)
-
A termék gyártási azonosítója nélkül (S/N kód)
Egyéb kérdésekben keresd fel bátran ügyfélszolgálatunkat emailben a service@techsend.hu címen.
*Garanciális és jótállási feltételeink az ÁSZF-ben olvashatóak, az abban foglaltakat kell irányadó információnak tekinteni,