Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

Garancia

Termékkör Jótállás időtartama Szervizpartner Szerviz elérhetősége
Elektronikai termékek 10-100e Ft között 1 év Deermashop.hu info@deermashop.hu
Elektronikai termékek 100-250e Ft között 2 év Deermashop.hu info@deermashop.hu
Techsend elektromos rollerek 2-3 év Deermashop.hu info@deermashop.hu
ArenaRacer termékek 5 év ArenaRacer info@deermashop.hu
Dreame termékek 1-3 év Dreame info@deermashop.hu

 

A Deermashop-on árusított elektronikai termékekre értékhatártól függően 1-5 év gyári garanciát vállalunk!*

A jótállás időtartama:

a) 10 000 forintot elérő, de 100 000 forintot meg nem haladó eladási ár esetén 1 év,

b) 100 000 forintot meghaladó, de 250 000 forintot meg nem haladó eladási ár esetén 2 év,

c) 250 000 forint eladási ár felett 3 év.

A jótállás nem vonatkozik a fogyó-kopó alkatrészek (pl. világítótestek, akkumulátor kapacitás, gumiabroncsok, védő-, takaróanyagok) rendes elhasználódására, mindez azonban nem érinti a fogyó-kopó alkatrészeknek a polgári jog fogalomhasználata szerinti „hibás” volta esetén fennálló jótállási kötelezettséget.

Ha a Deermashop-on vásárolt terméked meghibásodik, a hiba a jótállási feltételeknek megfelel, és az a jótállási időtartamon belül történik, vedd fel a kapcsolatot info@deermashop e-mail címena szervizelési eljárás megkezdéséhez, és töltsd ki a szervizbejelentő űrlapot! 

SZERVIZBEJELENTŐ LAP LETÖLTÉSE

1.Amennyiben a beküldött termék a gyártói leírásnak megfelelően működik/a hiba nem garanciális eredetű, szervizünk a lefolytatott vizsgálatért 10000ft/ munkadíjat számít fel, a terméket a vizsgálati díj megtérítése után tudjuk átadni a beküldő részére a díj kiegyenlítése készpénz/bankkártya/átutalás fizetési módokkal lehetséges.

2.A beküldött cikkeket minden esetben meg kell tisztítani a futárszolgálat részére való átadást megelőzően. A koszos, szennyezett készülékeket szervizünk kizárólag a megtisztítás után tudja megvizsgálni/megjavítani, a tisztítás díja 1500ft melyet a termék átvételekor tudnak megfizetni készpénz/bankkártya/átutalás fizetési módokkal.

3.A beküldött csomagban a számlát és a szervizbejelentő lapot el kell helyezni, amennyiben a terméket személyesen juttatja el hozzánk, a dokumentumok kitöltésére a helyszínen is biztosítunk lehetőséget.

4.Amennyiben a beküldött termék a gyártói leírásnak megfelelően működik/a hiba nem garanciális eredetű a visszaszállítás költsége (mindkét irányban) a beküldőt terheli.

A jótállási feltételekről részletesen az ÁSZF-ben olvashatsz.

Jótállás kizárása

A jótállás érvényét veszti:

  • ha a meghibásodás rendeltetésellenes használatból, átalakítás, szakszerűtlen kezelés (pl. nem megfelelő szoftverfrissítés), helytelen tárolás, törés, elemi kár, vagy egyéb a terméktől független ok miatt következik be.

  • A használati utasításban foglaltak be nem tartásából, vagy attól eltérő használatból származó meghibásodás esetén.

  • A termékeink használati utasításában nem szereplő szolgáltatás, technikai paraméterek között fel nem sorolt paraméter hiánya, meg nem említett feladatra való alkalmatlansága, illetve az ezzel kapcsolatos vevői elégedetlenség nem tartozik a jótállási kötelezettségek körébe.

  • A vásárlást igazoló eredeti számla elvesztése esetén. (A gyűrött, szakadt, foltos számlákat igény esetén cseréljük.)

  • A termék gyártási azonosítója nélkül (S/N kód)

 

Egyéb kérdésekben keresd fel bátran ügyfélszolgálatunkat emailben a service@techsend.hu címen.

*Garanciális és jótállási feltételeink az ÁSZF-ben olvashatóak, az abban foglaltakat kell irányadó információnak tekinteni,

 

Árukereső.hu